Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Na 36 posiedzeniu w dniu 26 listopada 2013 roku

Komisja realizowała następujący porządek obrad:

 

1. Przyjęcie protokołu nr 35/2013 z poprzedniego posiedzenia komisji

2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Miasta Łomży z Organizacjami Pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie - druk nr 627, 627A

3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego - druk nr 628, 628A

4. Informacja o łomżyńskich klubach i stowarzyszeniach sportowych w roku 2013” - druk nr 639

5. Sprawy różne i wolne wnioski

Ad. 1

Przyjęcie protokołu nr 35/2013 z poprzedniego posiedzenia komisji

Komisja nie wniosła uwag do protokołu nr 35/2013 z poprzedniego posiedzenia i w wyniku głosowania przyjęła go 4 głosami za, przy braku głosów przeciw i 1 głosie wstrzymującym.

 

Ad. 2

Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Miasta Łomży z Organizacjami Pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie - druk nr 627, 627A

 

Wniosek Prezydenta Miasta wraz z analizą wniosków z konsultacji społecznych przedstawiła komisji Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta, zgodnie z drukiem nr 627 – w załączeniu do protokołu.

Przewodniczący obrad wprowadzając do tematu przypomniał, że w/w program Rada – zgodnie z obowiązującym prawem ma obowiązek uchwalić na najbliższej sesji. Następnie udzielił głosu przybyłym na posiedzenie komisji przedstawicielom organizacji pozarządowych.

Pani Grażyna Czajkowska – Prezes Polskiego Związku Działkowców „Forty na Wzgórzu” zabierając głos w dyskusji stwierdziła, że wniosek federacji dot. zapisu w & 6 ust. 3 został uwzględniony. Po modyfikacji w punkcie tym dodano zapis „Organizowania, realizacja i finansowania lokalnych inicjatyw inwestycyjnych określonych odrębną uchwałą Rady Miejskiej Łomży”. W związku z tym zwróciła się do Pani Prezydent z zapytaniem czy w ślad za tym zapisem pójdzie tryb i zasady rozpatrywania wniosków mieszkańców i organizacji pozarządowych dotyczących inicjatyw lokalnych.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta wyjaśniła, że nie koniecznie środki na ten cel z miasta muszą iść, bo współpraca miasta z organizacjami pozarządowymi to nie tylko współpraca finansowa.

Pani Grażyna Czajkowska – Prezes Polskiego Związku Działkowców „Forty na Wzgórzu” kontynuując wypowiedź stwierdziła, że tylko częściowo został uwzględniony wniosek organizacji dot. zmiany częstotliwości organizowania spotkań przedstawicieli miasta z przedstawicielami organizacji pozarządowych - & 7 pkt. 4 – z jednego spotkania w roku wprowadzono zapis „przynajmniej jedno spotkanie w półroczu”. Organizacje wnioskują o organizację jednego spotkania w kwartale.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że jeśli organizacje życzą sobie organizacji spotkań raz w kwartale, to nie widzi przeszkód i przyjęła powyższy wniosek jako autopoprawkę.

Pani Grażyna Czajkowska – Prezes Polskiego Związku Działkowców „Forty na Wzgórzu” stwierdziła, że nie został uwzględniony wniosek organizacji dot. zapisu w & 7 pkt. 16 zamieszczanie na stronie internetowej w zakładce „Organizacje pozarządowe” harmonogramu ogłaszania konkursów dla organizacji pozarządowych na 2014 oraz zasad pozyskiwania „małych grantów” wraz z informacją o puli środków na ten cel w danym roku.

Pani Ewa Grygo – Naczelnik Wydziału Kultury, Promocji i Sportu wyjaśniła, że informacja o konkursach zawsze jest umieszczana na stronie internetowej miasta.

Pani Joanna Salwa-Anucińska – Fundacja Leonardo stwierdziła, że informacje dot. organizacji pozarządowych, w tym o konkursach umieszczane są na stronie miasta w formie artykułów i są na stronie wyświetlane tylko przez pewien okres czasu. Organizacje pozarządowe wnioskują o wyodrębnienie na stronie internetowej miasta, w zakładce organizacji pozarządowych, gdzie zawsze będzie można wejść, zajrzeć do tego i uzyskać wszelkie informacje o konkursach.

Przewodniczący obrad oraz radny Andrzej Modzelewski poparli wniosek zgłoszony przez Panią Marię Krupa.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że oczywiste jest dla niej to, że wniosek zgłoszony przez Panią Marię Krupa z Fundacji „czas Lokalny” powinien być realizowany. Jeśli wymaga on zapisu to jest za i wniosek przyjęła w formie autopoprawki.

Pani Grażyna Czajkowska – Prezes Polskiego Związku Działkowców „Forty na Wzgórzu”ponownie zabierając głos w tym punkcie obrad stwierdziła, że nie został również uwzględniony dot. zapisu & 8 ust. 1 pkt. 4 – wykreślenie słów „dzieci i młodzieży” oraz & 8 ust. 1 pkt. 5 o wykreślenie słowa „młodzieżowych” i dodanie „spływów, zlotów”. W uzasadnieniu nie uwzględnienia tych punktów podano, że zapisy dotyczą zadań priorytetowych, co nie oznacza, że wyklucza się takie formy w odniesieniu do osób dorosłych. Zdaniem organizacji ten zapis odnosi się tylko do dzieci i młodzieży i generalnie jeśli dorośli złożą wnioski, to będą one odrzucone ze względów formalnych.

Radny Andrzej Modzelewski zabierając głos w sprawie w/w poprawki stwierdził, że jego zdaniem w programie powinien i musi znaleźć się zapis „dzieci i młodzieży” oraz „młodzieżowych”. Jest przeciwko skreśleniu tych zapisów.

Radna Bernadeta Krynicka zabierając głos w sprawie w/w poprawki stwierdziła, że nie widzi problemu w wykreśleniu słów „dzieci i młodzieży” oraz słowa „młodzieżowych”, żeby nie ograniczać.

Radny Andrzej Modzelewski stwierdził, że priorytetem miasta są dzieci i młodzież.

Pani Joanna Salwa-Anucińska – Fundacja Leonardo zaproponowała dopisanie w pkt. 4 i 5 zapisu „w szczególności”.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że przede wszystkim dzieci i młodzież, a nie wyłącznie są priorytetem miasta, ale ten zapis nie wyklucza udziału osób dorosłych.

Radna Bernadeta Krynicka poparła wniosek Pani Joanny Salwa-Anucińskiej – Fundacja Leonardo, aby uzupełnić pkt. 4 i 5 o słowa „w szczególności”.

Pani Ewa Grygo – Naczelnik Wydziału Kultury, Promocji i Sportu wyjaśniła, że priorytety są zapisane z ustawy o działalności pożytku publicznego – chodzi w nim o  to, że miasto akcentuje rozwój i sport dzieci i młodzieży. Zapis ten nie wyklucza osób dorosłych, a akcentuje, że przede wszystkim dzieci i młodzież są priorytetem miasta.

Radny Andrzej Modzelewski stwierdził, że dzieci i młodzież to zadanie miasta i na pewno nie będzie teraz przesuwać pieniędzy na dorosłych. Miasto chce dać pieniądze dzieciom i młodzieży.

Radna Bernadeta Krynicka raz jeszcze opowiedziała się za uzupełnieniem zapisów pkt. 4 i 5 o słowa „w szczególności”.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że jest skłonna pozostawić zapis pkt. 4 i 5 takim jaki jest. Jeśli natomiast organizacje upierają się nad tym by go zmienić, ustali to z prawnikiem i jeśli zapis jest do przyjęcia, zostanie poprawiony, tj. uzupełniony o słowa „ w szczególności”. Dodała, że uzupełnienie to będzie powtórzeniem zapisu rozdziału 4 omawianego programu.

Radna Bernadeta Krynicka stwierdziła, że jeśli organizacje pozarządowe chcą takiego zapisu, jeśli przyszli ich przedstawiciele na komisję by w tej sprawie z radnymi dyskutować, to uważa, że zapis należy poprawić i przychylić się do prośby organizacji.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że zapis zostanie poprawiony i znajdzie się w autopoprawce.

Pan Andrzej Grzymała zabierając głos w tym temacie stwierdził, że nie należy dyskryminować również i osób dorosłych.

Pani Grażyna Czajkowska – Prezes Polskiego Związku Działkowców „Forty na Wzgórzu” stwierdziła, że nie został uwzględniony także wniosek dot. uzupełnienia zapisu &17 o pkt. 6 dot. aktualizacji programu w przypadku zmian wysokości środków przeznaczonych na realizację zadań priorytetowych, ujętych w programie.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że wprowadzenie w/w zapisu spowodowałoby konieczność przeprowadzenia ponownie wszystkich procedur, tj. konsultacji z organizacjami, opinii komisji Rady, itd., bo zmiana kwot dotyczy zmiany programu.

Przewodniczący obrad stwierdził, że jeśli zapis proponowany organizacje jest zgodny z prawem, to uważa, że powinien się znaleźć w programie i być realizowany.

Radny Andrzej Grzymała stwierdził, że organizacje wnioskując o w/w zapis mają na celu posiadanie bieżącej informacji na temat środków jakie w danym momencie na dany konkurs jeszcze w kasie miejskiej się znajdują. To pozwoli organizacjom na ewentualne planowanie kolejnych zadań celem skorzystania z kolejnych środków z budżetu miasta.

Przewodniczący obrad poparł wypowiedź radnego Andrzeja Grzymały. Dodał, że na dziś tak naprawdę nie wiadomo jest ile środków w kasie miejskiej znajduje się na realizację programów finansowanych z tzw. „kapslowego”. Aktualizowanie informacji pozwoli śledzić wydatkowanie i bieżący stan środków na wszystkie zadania realizowane w ramach omawianego programu.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta raz jeszcze podkreśliła, że wprowadzenie proponowanego zapisu spowoduje konieczność ponownego przeprowadzenia wszystkich procedur związanych ze zmianą programu – wprowadzenie zmian kwotowych to zmiana tego programu. Dodała, że Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia poinformuje organizację jeśli ta zgłosi się z prośbą o taką informację. Wydział da informację, że ma pieniądze i że można się ubiegać o środki w trybie pozakonkursowym – jednorazowo do kwoty 10tys.zł.

Następnie Przewodniczący obrad wniósł o dokonanie zmiany kwot zapisanych w projekcie, tj. wpisanie kwot nie z roku ubiegłego, a z projektu budżetu miasta na rok 2014.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że autopoprawką zostaną wpisane nowe kwoty – z projektu budżetu miasta na rok 2014.

Radna Bernadeta Krynicka zwróciła się do Pani Prezydent z zapytaniem czy jest problem z umieszczaniem na stronie internetowej miasta w zakładce „Organizacje pozarządowe” aktualnych kwot do wykorzystania.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że nie widzi problemu w uaktualnianiu informacji. Zaproponowała aby pkt. 6 otrzymał brzmienie: „W przypadku zmian wysokości środków przeznaczonych na realizację zadań priorytetowych zawartych w programie specjalista ds. współpracy miasta z organizacjami pozarządowymi umieszcza informacje o aktualnej wysokości środków finansowych w zakładce „Organizacje pozarządowe””. Dodała, że wniosek ten przyjmuje jako autopoprawkę.

Pan Wojciech Winko – przedstawiciel Łomżyńskiego Bractwa Historycznego i Krajowego Towarzystwa Autyzmu O/Łomża stwierdził, że nie został uwzględniony wniosek o dodanie zapisu „udział przedstawicieli organizacji pozarządowych w pracach Łomżyńskiej Rady Pożytku Publicznego, Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Radzie Sportu”. W uzasadnieniu podano „Zasady tworzenia tych organów określają odrębne uchwały lub zarządzenia, w myśl których zawsze są tam przedstawiciele organizacji pozarządowych”. Dodał, że sprawdził to i rzeczywiście w Łomżyńskiej Radzie Pożytku Publicznego i w Radzie Sportu są przedstawiciele organizacji pozarządowych, natomiast do pracy w Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Patologii Społecznych przedstawiciele organizacji pozarządowych nie biorą udziału. W związku z powyższym zgłosił wniosek o uzupełnienie & 7 o punkt „udział tzw. organizacji „trzeźwościowych” w pracach MKRPAiPS”.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że sprawę skonsultuje z prawnikiem i jeżeli będzie taka możliwość, to na jutrzejszej sesji proponowany zapis zostanie uzupełniony i poddany pod głosowanie Rady.

Więcej uwag w tym temacie komisja nie zgłosiła. Przewodniczący obrad poddał pod głosowanie projekt uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Miasta Łomży z Organizacjami Pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie wraz z w/w, zgłoszonymi poprawkami, przyjętymi przez Panią Prezydent w formie autopoprawki.

W wyniku głosowania Komisja projekt uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Miasta Łomży z Organizacjami Pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie wraz z autopoprawką zaopiniowała pozytywnie - 5 głosami za, przy braku głosów przeciw i 2 głosach wstrzymujących.

 

Ad. 3

Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego - druk nr 628, 628A

 

Wniosek Prezydenta Miasta w w/w sprawie przedstawiła Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta, zgodnie z drukiem nr 628 – w załączeniu do protokołu.

Następnie głos w dyskusji zabrała Pani Joanna Salwa-Anucińska – Fundacja Leonardo oraz Pan Wojciech Winko - przedstawiciel Łomżyńskiego Bractwa Historycznego i Krajowego Towarzystwa Autyzmu O/Łomża, którzy przedstawili wnioski organizacji do projektu w/w uchwały – wnioski w załączeniu do protokołu.

Radna Bernadeta Krynicka zabierając głos w tym punkcie obrad stwierdziła, że przedstawiciele organizacji zgłosili bardzo dużo wniosków. Wśród nich jest wniosek dotyczący zadań Łomżyńskiej Rady Pożytku Publicznego, który powinien się znaleźć w regulaminie ŁRPP, a nie w uchwale Rady Miejskiej w sprawie trybu działania ŁRPP.

Pan Wojciech Winko odnosząc się do w/w wypowiedzi radnej stwierdził, że wśród poprawek zgłoszonych przez organizacje pozarządowe był wniosek dotyczący uzupełnienia programu współpracy o rozdział „Rada Działalności Pożytku Publicznego”, bo taki rozdział w programie powinien się znajdować. Wniosek nie został uwzględniony, co uzasadniono „Zadania Łomżyńskiej Rady Pożytku Publicznego określi odrębna uchwała Rady Miejskiej i zarządzenie Prezydenta o jej powołaniu. W przyszłości można będzie te zapisy przytoczyć także w Programie”. Stwierdził następnie, że tą odrębną uchwałą jest właśnie ta uchwała w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego. Innej uchwały o powstaniu i działalności ŁRPP nie ma i nie będzie, dlatego zaproponowano zapis o którym mówił w programie współpracy, bo zadania ŁRPP muszą być gdzieś wymienione.

Pan Wawrzyniec Kłosiński - specjalista ds. współpracy z NGO wyjaśnił, że zakres i tematykę działania rad pożytku publicznego określa ustawa. Tryb powołania natomiast określa uchwała, którą obecnie analizuje komisja oraz zarządzenie Prezydenta o powołaniu ŁRPP.

Radny Andrzej Modzelewski zabierając głos w dyskusji stwierdził, że w sprawie wniosków zgłoszonych przez organizacje powinien się wypowiedzieć radca prawny. Komisja nie może przyjąć wniosków, które być może są niezgodne z prawem.

Pani Mirosława Kluczek – Zastępca Prezydenta Miasta stwierdziła, że ustawa o działalności pożytku publicznego mówi, że Rada Miejska uchwala w drodze uchwały tryb powoływania członków oraz tryb działania rady pożytku publicznego. Uważa, że zadania rada już sama sobie ustala w swoim regulaminie – określa w nim czym chce się zajmować, jakie zadania chce realizować. Następnie stwierdziła, że organizacje pozarządowe chcą zapisać w uchwale Rady Miejskiej w jaki sposób będą wybierać delegatów do ŁRPP – to jest niemożliwe. Prezydent nie może narzucić organizacjom w jaki sposób spośród siebie mają wytypować członków do rady Pożytku Publicznego. To organizacje muszą znaleźć sposób na dokonanie tego wyboru i wytypowanych przedstawicieli zgłosić Prezydentowi Miasta.

Radny Andrzej Modzelewski zabierając głos w dyskusji stwierdził, że czas na konsultacje społeczne już minął. Uważał, że radni otrzymali projekt uchwały Prezydenta Miasta, uwzględniający poprawki zgłoszone przez organizacje, a w tej chwili trwa zgłaszanie wniosków przez organizacje. Dodał, że na posiedzeniu obecni są przedstawiciele tylko kilku stowarzyszeń i organizacji, reszta organizacji nie ma możliwości wypowiedzenia się dzisiaj więc jak można ustalać coś w dniu dzisiejszym jak wypowiadają się tylko dwa stowarzyszenia.

Radna Bernadeta Krynicka wniosła o przełożenie w/w punktu na kolejne posiedzenie z uwagi na to, że organizacje zgłosiły bardzo dużo wniosków, które należy poddać opinii radcy prawnego.

Pani Joanna Salwa-Anucińska – Fundacja Leonardo stwierdziła, że omawiany projekt uchwały dotyczy organizacji pozarządowych, a nie był z organizacjami konsultowany. W związku z tym zwróciła się do Pani Prezydent z prośbą o ogłoszenie konsultacji społecznych w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, żeby na kolejnej komisji nie było zarzutów, że tylko kilka organizacji miało możliwość zgłaszania wniosków.

Przewodniczący obrad radny Andrzej Wojtkowski poparł wniosek radnej Bernadety Krynickiej. Zgłosił wniosek formalny o zdjęcie z porządku obrad jutrzejszej sesji punktu 8 „Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego - druk nr 628, 628A” celem ponownego przepracowania, po wcześniejszym przeprowadzeniu konsultacji społecznych w w/w sprawie.

W wyniku głosowania komisja jednogłośnie – 7 głosami za przyjęła w/w wniosek.

 

Ad. 4

Informacja o łomżyńskich klubach i stowarzyszeniach sportowych w roku 2013” - druk nr 639

 

Informację w powyższej sprawie przedstawiła Pani Ewa Grygo – Naczelnik Wydziału Kultury, Promocji i Sportu, zgodnie z drukiem nr 639 – w załączeniu do protokołu.

Przewodniczący obrad – radny Andrzej Wojtkowski podziękował Wydziałowi za w/w, bardzo dobrze opracowany materiał. Zdaniem Przewodniczącego obrad materiał ten należy wziąć za podstawę przy podziale środków na kluby, stowarzyszenia i organizacje sportowe.

Radna Bernadeta Krynicka stwierdziła, że jej zdaniem nie tylko osiągnięcia mogą być podstawą do otrzymania środków, gdyż powstają nowe kluby i organizacje i im też należy dać szansę. Nie tylko wygrana, a przede wszystkim praca z dziećmi i młodzieżą - rozwijanie kultury fizycznej i innych umiejętności powinna być ceniona.

Radny Andrzej Modzelewski poparł wypowiedź przedmówczyni. Stwierdził, że nie należy brać pod uwagę wyników czy uzyskanej punktacji przy szkoleniu dzieci i młodzieży

Więcej uwag w tym temacie komisja nie zgłosiła. Informację o łomżyńskich klubach i stowarzyszeniach sportowych w roku 2013 przyjęła przez aklamację – zgodnie z drukiem nr 639.

 

Ad. 5

Sprawy różne i wolne wnioski:

 

Pan Dariusz Syrnicki – Prezes Łomżyńskiego Klubu Karate ponowił wniosek o przekazanie budynku po byłym przedszkolu przy ul. Reymonta 4 na potrzeby Centrum Sportów Walki. Poinformował, że upiera się przy tym, że obiekt przy ul. Reymonta 4 to jedyna możliwość tego, aby kilka klubów, w których trenuje kilkaset dzieciaków wyszło z piwnic i ćwiczyło w lepszych warunkach. Dodał, że wraz z radnymi chciał obejrzeć obiekt nie tylko z zewnątrz ale i wewnątrz, jednak takiej możliwości nie uzyskał. Przewodniczący Komisji Sportu nie uzyskał klucza do obiektu, w związku z czym nie można go było obejrzeć od środka. Poinformował komisję, że rozmawiał z szefami kilku łomżyńskich firm, które wyraziły chęć pomocy przy pracach związanych z adaptacją budynku na potrzeby sportów walki. Następnie wyjaśnił, że w związku z niemożnością obejrzenia od wewnątrz budynku przy ul. Reymonta 4 wykonanie biznesplanu, o którym mówił Prezydent Miasta jest niemożliwe. Poza tym uważa, że klub zamiast tracić czas na opracowanie takiego biznesplanu jest w stanie przez okres ok. półtora miesiąca czasu dokonać adaptacji budynku. Zwrócił się do Komisji z prośbą o podjęcie uchwały o przekazaniu budynku przy ul. Reymonta 4 na Centrum Sportów Walki. Ze swojej strony zapewnił, że jeśli do 30 marca budynek nie będzie doprowadzony do użytku, zostanie odebrany – jest to bezpieczne rozwiązanie, niczemu nie przeszkadza i nie zagraża, budynek nie zostanie przecież zniszczony, bo jest potencjalnie przeznaczony do wyburzenia.

Radna Bernadeta Krynicka wniosła o zorganizowanie najbliższego posiedzenia komisji jako posiedzenia wyjazdowego, które rozpocznie się spotkaniem przy obiekcie przy ul. Reymonta 4. Dodała, że nie rozumie dlaczego Przewodniczący Komisji miał problem z uzyskaniem klucza do obiektu. Uważa, że sprawa poruszana przez Pana Syrnickiego jest bardzo prosta. Najłatwiej byłoby przekazać ten budynek – jak z doświadczenia wynika – na 20 lat i dołożyć 100tys.zł na remont. Jest za tym, żeby w mieście była sprawiedliwość. Jeżeli daje się jednym, to i drugim.

Komisja jednogłośnie – 7 głosami za poparła wniosek radnej Bernadety Krynickiej o zorganizowanie wyjazdowego posiedzenia.

Przewodniczący obrad poinformował, że najbliższe spotkanie komisji zaplanował na dzień 5 grudnia br. na godz. 17.00. W związku z wnioskiem radnej poinformował, że komisja rozpocznie się o godz. 15.30 spotkaniem przy ul. Reymonta 4.

Więcej spraw w tym temacie komisja nie zgłosiła.

W związku z wyczerpaniem porządku dziennego Przewodniczący obrad zamknął posiedzenie komisji.

  • Data powstania: Data powstania: wtorek, 31 gru 2013 08:01
  • Data opublikowania: wtorek, 31 gru 2013 08:03
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej