Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

zaproszenie na sesję LII

Uprzejmie informuję, że dnia 28 marca 2018 roku o godz. 10.00 /środa/ w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 14 rozpoczną się obrady LII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej Łomży.

Proponowany porządek obrad:

  1. Przyjęcie protokołu z obrad LI zwyczajnej sesji.

 

  1. Informacja o pracy Prezydenta w miesiącu lutym 2018 r. /druk nr 827/

 

  1. Składanie interpelacji i zapytań.

 

  1. Ocena stanu bezpieczeństwa, porządku i spokoju publicznego w mieście za 2017 rok. Wnioski i prognozy na rok bieżący w oparciu o informacje:

a)     Komendanta PSP /druk nr 803/1/

b)    Komendanta KMP /druk nr 803/3/

c)     Inspektora ITD /druk nr 803/

d)    Komendanta Straży Miejskiej /druk nr 803/2/

 

  1. Informacja o stanie sanitarnym miasta /druk nr 812 /- wiodąca Komisja Bezpieczeństwa i Rodziny

 

  1. Analiza funkcjonowania Zakładu Gospodarowania Odpadami Spółka z o.o. oraz gospodarki odpadami komunalnymi /druk nr 829, 813/- wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej i Rozwoju

 

  1. Analiza funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej (MPWiK) oraz stan realizacji planu zaopatrzenia miasta w wodę. Zatwierdzenie wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Kanalizacyjnych na terenie miasta Łomży na lata 2018 – 2022 /druk nr 820, 820.1, 820A/- wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej i Rozwoju

 

  1. Podjęcie uchwał:

 

a)    w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Łomża na lata 2018 -2031 /druk nr 822, 822A/

b)    w sprawie zmian w budżecie miasta na rok 2018 /druk nr 823, 823A/ - wiodąca Komisja Finansów i Skarbu Miasta

 

  1. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży, przy ul. Modrzewiowej, stanowiącej własność Miasta Łomża, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość, a przeznaczona do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej /druk nr 808, 808A/- wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej i Rozwoju

 10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie przetargu, nieruchomości położonych w Łomży, przy ul. Saperskiej, stanowiącej własność Miasta Łomża /druk nr 809, 809A/- wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej i Rozwoju

 11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie bezprzetargowym, nieruchomości położonej w Łomży, przy ul. Modrzewiowej, stanowiącej własność Miasta Łomża, która nie może być zagospodarowana jako odrębna nieruchomość, a przeznaczona do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej /druk nr 811, 811A/- wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej i Rozwoju

 12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż, w trybie przetargu, nieruchomości położonych w Łomży, przy ul. Elbląskiej, stanowiącej własność Miasta Łomża /druk nr 819, 819A/- wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej i Rozwoju

 13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości, będącej własnością Miasta Łomża, na nieruchomość będącą własnością Skarbu Państwa /druk nr 825, 825A/- wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej i Rozwoju

 14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Miastem Łomża, a Gminą Łomża /druk nr 826, 826A/ - wiodąca Komisja Edukacji, Kultury i Sportu

 15. Podjęcie uchwały w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli szkół, przedszkoli i placówek prowadzonych przez Miasto Łomża /druk nr 810, 810A/ -wiodąca Komisja Edukacji, Kultury i Sportu

 16. Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Szkole Podstawowej Nr 9 w Łomży, przy ul. Ks. Anny 18 /druk nr 805, 805A/ -wiodąca Komisja Edukacji, Kultury i Sportu

 17. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu budżetu obywatelskiego Miasta Łomża /druk nr 814, 814A/ - wiodąca Komisja Gospodarki Komunalnej i Rozwoju

 18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr 165/XXI/16 w sprawie powołania   Młodzieżowej Rady Miejskiej Łomży /druk nr 815, 815A/ - wiodąca Komisja Edukacji Kultury i Sportu

 19. Podjęcie uchwały w sprawie podziału Miasta Łomża na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym /druk nr 821, 821A/

 20. Ocena realizacji Łomżyńskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Innych Uzależnień za 2017 rok /druk nr 818/- wiodąca Komisja Bezpieczeństwa i Rodziny

 21. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej za 2017 r. Ocena funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2017 r. /druk nr 802/ - wiodąca Komisja Bezpieczeństwa i Rodziny

 22. Ocena funkcjonowania Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Łomży za 2017 r. /druk nr 807/ - wiodąca Komisja Bezpieczeństwa i Rodziny

 23. Ocena funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej za 2017 rok. /druk nr 804/ - wiodąca Komisja Bezpieczeństwa i Rodziny

 24. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Statutowej /druk nr 817/

 25. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej w sprawie skarg na działalność Prezydenta Miasta Łomża.

 26. Odpowiedź na interpelacje i zapytania.

 27. Zajęcie stanowiska w sprawie pism skierowanych do Rady.

 28. Sprawy różne.

 

            Informując o powyższym proszę o wzięcie udziału w obradach.

Nadmieniam, że protokół z obrad   LI sesji Rady Miejskiej Łomży jest do wglądu Państwa Radnych w Biurze Rady.

                                                                                                             Przewodniczący

                                                                                                                  Rady Miejskiej Łomży

 

                                                                                                            Wiesław Tadeusz Grzymała

  • Data powstania: Data powstania: wtorek, 20 mar 2018 10:21
  • Data opublikowania: wtorek, 20 mar 2018 10:46
  • Data edycji: czwartek, 22 mar 2018 11:39
  • Data przejścia do archiwum: piątek, 30 mar 2018 08:22
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej