Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Na 11 posiedzeniu w dniu 23 sierpnia 2007 r. Komisja realizowała następujący porządek obrad:

1.Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia. 2.Analiza i ocena realizacji budżetu miasta Łomży za I półrocze 2007 roku w dziale merytorycznie podległym Komisji – druk nr163 3.Ocena realizacji uchwał podjętych przez Radę Miejską za I półrocze 2007 roku – druk nr 168. 4.Aktualizacja planu pracy Komisji na II półrocze 2007 roku. 5.Sprawy różne.
 

Ad. 1

 

Przewodniczący Komisji poprosił o uwagi do protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.

Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie przyjęła protokół nr 10/07 z dnia 10 lipca 2007 roku.

 

 

Ad. 2

 

Przewodniczący Komisji otworzył dyskusję na temat sprawozdania z budżetu miasta za I półrocze 2007 roku. Zwrócił uwagę, że zaawansowanie wydatków jest bardzo małe.

Pan Maciej Głaz stwierdził, że zwiększone zostały zadania dla Wydziału Architektury i jego zdaniem to, że niewiele działo się w roku ubiegłym jeśli chodzi o plany zagospodarowania przestrzennego, wydział nie będzie w stanie zrealizować zaplanowanych kwot, biorąc pod uwagę również zwiększenie środków z wydatków niewygasłych.

Pan Tadeusz Zaremba stwierdził natomiast, że skwitowałby to sprawozdanie wnioskiem, że Komisja wyraża zaniepokojenie niskim stopniem zaawansowania przygotowania planów zagospodarowania przestrzennego.

Przewodniczący Komisji zakończył dyskusje i poddał pod głosowanie wniosek radnego Zaremby. W wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie Komisja wniosek przyjęła.

Następnie Przewodniczący Komisji poddał pod głosowanie sprawozdanie z wykonania budżetu miasta za I półrocze 2007 roku w dziale merytorycznie podległym Komisji wraz z przyjętym wnioskiem. Komisja w wyniku głosowania 5 głosami za, przy braku głosów przeciw i 2 głosach wstrzymujących pozytywnie oceniła realizacje budżetu miasta za I półrocze 2007 roku.

 

 

Ad. 3

 

Przewodniczący Komisji otworzył dyskusję na temat informacji z wykonania uchwał (informacja w załączeniu). Zwrócił uwagę na uchwałę nr 11/III/06 w sprawie wydatków niewygasłych dział 710, rozdział 71004 – plany zagospodarowania przestrzennego. Zaproponował, aby Komisja przeanalizowała realizacje ujętych w tej uchwale zadań z zakresu działania Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego.

Pani Barbara Staszewska – WAiU wyjaśniła na jakim etapie są poszczególne zadania.

Przewodniczący Komisji poddał pod glosowanie – kto jest za pozytywną oceną realizacji uchwał z wyjątkiem uchwały nr 11/III/2006 w zakresie dotyczącym realizacji wydatków niewygasłych – dział 710, rozdz. 71004 – plany zagospodarowania przestrzennego. Komisja w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie pozytywnie oceniła realizacje uchwał podjętych przez Radę Miejska V kadencji za wyjątkiem uchwały nr 11/III/06.

 

 

Ad. 4

 

Przewodniczący Komisji odnosząc się do planu pracy Komisji na II półrocze 2007 roku stwierdził, że do planu pracy „wskoczy” kilka planów zagospodarowania przestrzennego. Chciałby również, aby Komisja zajęła się tematem studium w III dekadzie września. Zwrócił również uwagę, że w planie pracy jest tematy – formy i osiągnięte efekty działalności wychowawczej szczególnie na rzecz kształtowania podstaw przedsiębiorczości młodzieży, ocena zasad i mechanizmów wspierania inicjatyw mieszkańców i organizacji pozarządowych przez samorząd miasta.

Pan Tadeusz Zaremba odnosząc się do przedstawionych tematów stwierdził, że Komisja winna zwrócić się do Prezydenta miasta o przygotowanie materiałów, które pozwolą Komisji ocenić sytuację.

 

 

Ad. 5

 

Przewodniczący Komisji przedstawił pismo Przewodniczącego Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 2 lipca 2007 roku ( w załączeniu).

W związku z wyczerpaniem porządku Przewodniczący zamknął posiedzenie Komisji.

 

 

  • Data powstania: Data powstania: czwartek, 3 sty 2008 14:27
  • Data opublikowania: czwartek, 3 sty 2008 14:29
  • Data przejścia do archiwum: wtorek, 21 gru 2010 11:13
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej