Przybornik
Logo BIP Herb

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

BIP Urzędu Miejskiego w Łomży

Protokół nr 41/14 z dnia 20 października 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył Maciej Głaz – Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który na podstawie listy obecności (w załączeniu) stwierdził prawomocność obrad. Następnie Przewodniczący przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 40/14 z dnia 22 września 2014 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie scalenia i podziału nieruchomości położonej w Łomży w części dotyczącej terenów pomiędzy ulicami: Zawadzka, Sikorskiego, Szosa Zambrowska i Księżnej Anny. 3. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie: a) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2015 rok – druk nr 846, 846 A, b) opłaty od posiadania psów, terminów płatności oraz zwolnień na 2015 rok – druk nr 846, 846 B, c) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2015 rok – druk nr 846, 846 C. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Łomży w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010-2018 – druk nr 845, 845 A. 5. Rozpatrzenie pisma „Społem” PSS w Łomży w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży. 6. Sprawy różne.
piątek, 24 paź 2014 10:44

Protokół nr 40/14 z dnia 22 wrzesnia 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz – Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który na podstawie listy obecności (w załączeniu) stwierdził prawomocność obrad. Przedstawił następnie pismo Zastępcy Prezydenta B. Dobosza, w którym Prezydent Dobosz informuje o swojej nieobecności na dzisiejszym posiedzeniu Komisji w związku z tym, że przebywa na urlopie wypoczynkowym (pismo w załączeniu). Przewodniczący przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 39/14 z dnia 25 sierpnia 2014 r. 2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za I półrocze 2014 roku – druk nr 819. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Założeń polityki społeczno – gospodarczej miasta Łomża na 2015 rok – druk nr 834, 834 A. 4. Informacja o pozyskanych środkach zewnętrznych za I półrocze 2014 r. – druk nr 836. 5. Sprawy różne.
piątek, 24 paź 2014 10:42

Protokół nr 39/14 z dnia 25 sierpnia 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz – Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który na podstawie listy obecności (w załączeniu) stwierdził prawomocność obrad. Następnie Przewodniczący przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poinformował, że wpłynęło pismo Spółdzielni Mieszkaniowej „Perspektywa” w sprawie zdjęcia z porządku obrad Komisji punktu 2 (pismo w załączeniu). Dodał, że w tej samej sprawie wpłynęło również pismo podpisane przez Zastępcę Prezydenta Miasta Beniamina Dobosza (pismo w załączeniu). Poprosił następnie o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag. W związku z powyższym poddał pod głosowanie wniosek o zdjęcie z porządku obrad punktu 2. Komisja, w wyniku głosowania 5 głosami za, przy 1 głosie przeciw i 1 głosie wstrzymującym, przyjęła powyższy wniosek, a w dalszej kolejności 5 głosami za, przy 2 głosach przeciw i braku głosów wstrzymujących przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 38/14 z dnia 8 lipca 2014 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie – oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność Miasta Łomża – druk nr 807, 807 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu nieruchomości stanowiących własność Miasta Łomża – druk nr 808, 808 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Łomży w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010 – 2018 – druk nr 803, 803 A. 5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia środków z Funduszu Spójności z Priorytetu IX – Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna w ramach działania 9.3 – Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – plany gospodarki niskoemisyjnej (PGN) (Konkurs nr 2/PO IiŚ/9.3/2013) – druk nr 804, 804 A. 6. Ocena realizacji inwestycji i m.p.z.p. zapisanych jako środki niewygasłe w 2014 roku – druk nr 798 (arkusz 1), 798/1. 7. Sprawy różne.
piątek, 24 paź 2014 10:40

Protokół nr 38/14 z dnia 8 lipca 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył Maciej Głaz – Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który na podstawie listy obecności (w załączeniu) stwierdził prawomocność obrad. Następnie Przewodniczący przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Postawił wniosek, w związku nieobecnością Pana Prezydenta i Naczelnika Maciejewskiego na posiedzeniu Komisji, o zdjęcie z porządku obrad pkt-u 2. Komisja, w wyniku głosowania 4 głosami za, przy 5 głosach przeciw i braku głosów wstrzymujących nie przyjęła powyższego wniosku. Radny Witold Chludziński nie brał udziału w głosowaniu. Następnie Przewodniczący Komisji postawił wniosek o zdjęcie z porządku obrad pkt-u 4. Uzasadniając wyjaśnił, że temat ten wynika z planu pracy Komisji na 2014 rok, ale Komisja nie otrzymała analizy funkcjonowania Parku Przemysłowego Łomża Spółka z o.o., w tym sprawozdania finansowego i działalności gospodarczej. Andrzej Kiełczewski – Prezes PPŁ SP. z o.o. wyjaśnił, że otrzymał zaproszenie na posiedzenie Komisji, nie otrzymał natomiast oficjalnego pisma od Prezydenta Miasta w sprawie przygotowania materiałów. PPŁ jest to spółka, która posiada właściwe organy, które podejmują decyzję i gdyby Komisja zwróciła się do Prezydenta, pismo oficjalna drogą trafiłyby do spółki, taka analiza zostałaby przygotowana. Przewodniczący Komisji stwierdził, że Komisja nie ma obowiązku występowania z pismem o przygotowanie materiałów. Pan Prezydent otrzymał plan pracy Komisji na 2014 w miesiącu styczniu z prośbą o przedkładanie stosownych dokumentów zgodnie z planem. Ponowił wniosek o zdjęcie pkt-u 4. Komisja, w wyniku głosowania 10 głosami za – jednogłośnie, przyjęła wniosek o zdjęcie pkt-u 4. Następnie poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła innych uwag i w wyniku głosowania 10 głosami za – jednogłośnie, przyjęła porządek obrad wraz z poprawką: 1. Przyjęcie protokołu nr 37/14 z dnia 16 czerwca 2014 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa) przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży, jak i na miejscu sprzedaży – druk nr 791, 791 A. 3. Informacja o nawiązaniu współpracy z inwestorami do PŁSSSE – druk nr 789. 4. Sprawy różne.
piątek, 24 paź 2014 10:37

Protokół nr 37/14 z dnia 16 czerwca 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył Maciej Głaz – Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który na podstawie listy obecności (w załączeniu) stwierdził prawomocność obrad. Następnie Przewodniczący przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 36/14 z dnia 20 maja 2014 r. 2. Informacja o aktualnej sytuacji na rynku pracy w mieście oraz o działaniach podejmowanych przez miasto i Powiatowy Urząd Pracy w zakresie przeciwdziałania bezrobociu. Bezrobocie wśród osób młodych i niepełnosprawnych na terenie miasta. 3. Rozpatrzenie pisma Państwa Agaty i Wojciecha Popławskich w sprawie realizacji inwestycji budowy dróg, sieci wodociągowej i kanalizacji na Osiedlu Wschód w rejonie ul. Wąskiej zgodnie z uchwałą nr 507/LXVIII/10 Rady Miejskiej Łomży z dnia 27.10.2010 r. (pismo w załączeniu). 4. Informacja przedstawicieli właścicieli pawilonów handlowych przy dworcu PKS nt koncepcji architektonicznej pawilonów po modernizacji. 5. Sprawy różne.
środa, 9 lip 2014 15:04

Protokół nr 36/14 z dnia 20 maja 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który na podstawie listy obecności (w załączeniu) stwierdził prawomocność obrad. Następnie Przewodniczący przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 35/14 z dnia 28 kwietnia 2014 r. 2. Informacja o realizacji zadań wynikających ze Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta do roku 2020. 3. Ocena propozycji Prezydenta Miasta w zakresie ulg dla przedsiębiorców (temat zaległy z I kwartału planu pracy Komisji na 2014 r.). 4. Sprawy różne.
czwartek, 3 lip 2014 10:15

Protokół nr 35/14 z dnia 28 kwietnia 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który na podstawie listy obecności (w załączeniu) stwierdził prawomocność obrad. Następnie Przewodniczący przedstawił porządek obrad (w załączeniu) i poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Jerzy Lipiński – Naczelnik COI, w związku z organizacją uroczystości związanej z otwarciem hali targowej, poprosił o przeniesienie pkt-u 5 w miejsce pkt-u 3 porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie, przyjęła zaproponowaną zmianę oraz 6 głosami za, przy braku głosów przeciw i 1 głosie wstrzymującym, przyjęła następujący porządek obrad wraz z poprawką: 1. Przyjęcie protokołu nr 34/14 z dnia 18 marca 2014 r. 2. Rozpatrzenie sprawy Zbigniewa Gietek dot. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów Zawad Przedmieście. 3. Informacja na temat zaangażowania prac nad podpisaniem umowy partnerstwa publiczno-prywatnego na budowę CHK w Łomży – druk nr 729. 4. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2013 rok w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 721. 5. Informacja z realizacji Wieloletniego Planu Inwestycji Miasta Łomża 2010-2018 w odniesieniu do 2013 roku – druk nr 731. 6. Sprawy różne.
czwartek, 3 lip 2014 10:13

Protokół nr 34/14 z dnia 18 marca 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 33/14 z dnia 19 lutego 2014 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie scalenia i podziału nieruchomości położonych w Łomży w części dotyczącej terenów pomiędzy ulicami Zawadzką, Sikorskiego, Szosą Zambrowską i Księżnej Anny – druk nr 707, 707 A. 3. Informacja o zaawansowaniu przygotowań do sprzedaży nieruchomości w PŁSSSE – druk nr 715. 4. Analiza sytuacji po oddaniu do użytku hali targowej, pod kątem naboru najemców i kosztów najmu lokali i stanowisk pod wiatą – druk nr 710. 5. Sprawy różne.
czwartek, 8 maj 2014 10:04

Protokół nr 33/14 z dnia 19 lutego 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Zaproponował uzupełnienie porządku o pkt w brzmieniu: zaopiniowanie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Łomża. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 9 głosami za – jednogłośnie, przyjęła propozycję Przewodniczącego Komisji dot. uzupełnienia porządku oraz 9 głosami za – jednogłośnie, następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 32/14 z dnia 15 stycznia 2014 r. 2. Informacja o pozyskanych środkach zewnętrznych na inwestycje w II półroczu 2013 r. – druk nr 671. 3. Zajęcie stanowiska w sprawie wniosku Stanisława Wysockiego o udostępnienie i możliwość zakupu części działki nr 10668 położonej w Łomży przy ul. Kierzkowej. 4. Zapoznanie się z odpowiedzią Prezydenta Miasta na pismo z dnia 28. 10. 2013 r. Anny i Kazimierza Ostaniewicz w sprawie wszczęcia postępowania w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości. 5. Zaopiniowanie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Łomża – druk nr 689, 689 A. 6. Sprawy różne.
piątek, 11 kwi 2014 12:42

Protokół nr 32/14 z dnia 15 stycznia 2014 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 6 głosami za, przy braku głosów przeciw i 1 głosie wstrzymującym przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 31/13 z dnia 2 grudnia 2013 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Łomży w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010 – 2018 – druk nr 662, 662 A. 3. Zaopiniowanie uchwały w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Parku Przemysłowego Łomża Spółka z .o.o. – druk nr 664, 664 A. 4. Przyjęcie planu pracy Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego na 2014 rok oraz propozycji tematów do planu pracy Rady Miejskiej Łomży na 2014 rok. 5. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego za 2013 rok. 6. Sprawy różne.
piątek, 11 kwi 2014 12:40

Protokół nr 31/13 z dnia 2 grudnia 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 8 głosami za - jednogłośnie , przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 30/13 z dnia 18 listopada 2013 r. 2. Zaopiniowanie projektu budżetu miasta Łomża na 2014 rok w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 621 3. Sprawy różne.
piątek, 24 sty 2014 09:21

Protokół nr 30/13 z dnia 18 listopada 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 4 głosami, przy 1 głosie przeciw i braku głosów wstrzymujących, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 29/13 z dnia 23 października 2013 r. 2. Informacja o pozyskanych środkach zewnętrznych na inwestycje za II półrocze 2013 r. – druk nr 623 3. Sprawy różne.
piątek, 20 gru 2013 14:00

Protokół nr 29/13 z dnia 23 października 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Radna Bogumiła Olbryś przypomniała, że na poprzednim posiedzeniu Komisja została zapoznana ze sprawą Państwa Zabielskich dot. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – obszar P 7. Sprawa została otwarta i należałoby wrócić do niej i ją zakończyć tym bardziej, że Pani Zabielska, zgodnie z zaleceniem Komisji, przygotowała pismo, które w dniu dzisiejszym chciałaby przedstawić. Wniosła o uzupełnienie porządku obrad o pkt dotyczący rozpatrzenia pisma Państwa Zabielskich. Innych uwag nie zgłoszono. Komisja w wyniku głosowania 8 głosami za – jednogłośnie uzupełniła porządek obrad o pkt wnioskowany przez radną Olbryś, a następnie w wyniku głosowania 8 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Zaopiniowanie protokołów nr 27/13 z dnia 16 września 2013 r. oraz nr 28/13 z dnia 25 września 2013 r. z poprzednich posiedzeń Komisji. 2. Rozpatrzenie pisma Państwa Ewy i Sławomira Zabielskich z dnia 18.10.2013 r. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie scalenia i podziału nieruchomości położonych w Łomży w dzielnicy przemysłowo – składowej w rejonie ulic Żabiej i Sikorskiego – druk nr 611, 611 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia założeń polityki społeczno – gospodarczej na rok 2014 - druk nr 598, 598 A. 5. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie: a) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2014 rok – druk nr 600, 600 A, b) opłaty od posiadania psów – druk nr 600, 600 B, c) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2014 rok - druk nr 600, 600 C. 6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wykonania przez Miasto Łomża działalności telekomunikacyjnej nie będącą działalnością gospodarczą – druk nr 596, 596 A. 7. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie powołania Łomżyńskiego Obszaru Funkcjonalnego – druk nr 599, 599 A. 8. Sprawy różne.
czwartek, 21 lis 2013 09:43

Protokół nr 28/13 z dnia 25 września 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia założeń polityki społeczno – gospodarczej na rok 2014 - druk nr 589, 589A , 589/1. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o dofinansowanie Projektu pn. „Termomodernizacja budynków przedszkoli w Łomży” i ze środków programu priorytetowego p.n.: System zielonych inwestycji (GIS – Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej oraz zabezpieczenia środków, niezbędnych na realizację Projektu w przypadku jego umieszczenia na liście rankingowej i otrzymania decyzji o przyznaniu dofinansowania -druk nr 584, 584A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Łomży w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010 - 2018 - druk nr 586, 586A. 4. Sprawy różne.
czwartek, 21 lis 2013 09:40

Protokół nr 27/13 z dnia 16 września 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Zaproponował, aby przed sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta za 2013 rok członkowie Komisji zapoznali się z problemem dot. planu zagospodarowania przestrzennego, z którym na posiedzenie Komisji przyszła mieszkanka miasta. Zaproponował również uzupełnienie porządku obrad o zaopiniowanie autopoprawki do projektu uchwały w sprawie przyjęcia założeń polityki społeczno-gospodarczej miasta – druk nr 589/1. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 10 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad wraz z poprawkami: 1. Przyjęcie protokołu nr 26/13 z dnia 22 sierpnia 2013 r. 2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za I półrocze 2013 roku w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 579. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia założeń polityki społeczno – gospodarczej na rok 2014 - druk nr 589, 589A , 589/1. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o dofinansowanie Projektu pn. „Termomodernizacja budynków przedszkoli w Łomży” i ze środków programu priorytetowego p.n.: System zielonych inwestycji (GIS – Green Investment Scheme) Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej oraz zabezpieczenia środków, niezbędnych na realizację Projektu w przypadku jego umieszczenia na liście rankingowej i otrzymania decyzji o przyznaniu dofinansowania -druk nr 584, 584A. 5. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Łomży w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010 - 2018 - druk nr 586, 586A. 6. Sprawy różne.
piątek, 11 paź 2013 08:14

Protokół nr 26/13 z dnia 22 sierpnia 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 8 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 25/13 z dnia 2 lipca 2013 roku. 2. Zajęcie stanowiska w sprawie pisma wystosowanego przez Naczelnika COI do właścicieli pawilonów przy dworcu PKS w Łomży. 3. Sprawy różne: - rozpatrzenie zawiadomienia mieszkańców o braku realizacji uchwały nr 507/LXVIII/10 Rady Miejskiej Łomży.
piątek, 11 paź 2013 08:08

Protokół nr 25/13 z dnia 2 lipca 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 24/13 z dnia 28 maja 2013 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia celów i założeń projektu: Miejskie Centrum Handlowo-Komunikacyjne w Łomży w trybie Partnerstwa Publiczno-Prywatnego – druk nr 559, 559 A. 3. Analiza propozycji Prezydenta Miasta dotycząca ulg dla przedsiębiorców. 4. Sprawy różne.
środa, 11 wrz 2013 12:47

Protokół nr 24/13 z dnia 28 maja 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 23/13 z dnia 23 kwietnia 2013 r. 2. Informacja z realizacji zadań strategicznych w „Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Łomża do 2020 roku” za 2012 rok – druk nr 535 3. Informacja Prezydenta Miasta na temat wniosków złożonych przez miasto Łomża do funduszy zewnętrznych i programów operacyjnych. 4. Informacja Prezydenta Miasta na temat przygotowań i realizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża. 5. Sprawy różne.
środa, 11 wrz 2013 12:45

Protokół nr 23/13 z dnia 23 kwietnia 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Zaproponował uzupełnienie porządku obrad w punkcie 2 o zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia Miasta Łomża do realizacji projektu grupowego pn. „Przeciwdziałanie zmianom klimatu - termomodernizacja obiektów Państwowej Straży Pożarnej w województwie podlaskim wraz z modernizacją oświetlenia”. wnioskowanego w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW „System zielonych inwestycji (GIS – Green Investment Scheme), Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych” - druk nr 515, 515B. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Innych uwag nie zgłoszono. Komisja, w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie przyjęła poprawkę, a następnie 7 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad wraz poprawką: 1. Przyjęcie protokołu nr 22/13 z dnia 18 lutego 2013 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia Miasta Łomża do realizacji projektu grupowego pn. „Przeciwdziałanie zmianom klimatu - termomodernizacja obiektów Państwowej Straży Pożarnej w województwie podlaskim wraz z modernizacją oświetlenia”. wnioskowanego w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW „System zielonych inwestycji (GIS – Green Investment Scheme), Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych” - druk nr 515, 515B. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Parku Przemysłowego Łomża Sp. z o.o. - druk nr 503, 503 A. 4. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta Łomża za 2012 rok – druk nr 495. 5. Informacja z realizacji Wieloletniego Planu Inwestycyjnego miasta Łomża 2010- 2018 w odniesieniu do 2012 roku – druk nr 502. 6. Sprawy różne.
piątek, 28 cze 2013 11:05

Protokół nr 22/13 z dnia 18 lutego 2013 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Radny Andrzej Grzymała, w związku z obecnością przedsiębiorców z rejonu Starówki, wniósł o zmianę w porządku obrad i przesunięcie p-ktu 4 w miejsce p-ktu 2. Innych uwag nie zgłoszono. Komisja, w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie przyjęła następujący porządek obrad wraz z przyjętą poprawką: 1. Przyjęcie protokołu nr 21/12 z dnia 17 grudnia 2012 r. 2. Rozpatrzenie koncepcji ruchu drogowego na Starówce. 3. Analiza lokalnego rynku pracy. Zapoznanie się z formami przeciwdziałania bezrobociu i środkami na te działania na 2013 rok – druk nr 468. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie aktualności „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łomży” i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, obowiązujących na terenie miasta Łomża – druk nr 458, 458 A. 5. Sprawy różne.
czwartek, 28 lut 2013 08:20

Protokół nr 21/12 z dnia 17 grudnia 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 20/12 z dnia 19 listopada 2012 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Łomży w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomży na lata 2010-2018 – druk nr 445, 445 A. 3. Przyjęcie planu pracy Komisji na 2013 oraz propozycji tematów do planu pracy Rady Miejskiej Łomży na 2013 rok. 4. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji za 2013 rok. 5. Sprawy różne.
czwartek, 28 lut 2013 08:17

Protokół nr 20/12 z dnia 19 listopada 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 19/12 z dnia 29 października 2012 r. 2. Zaopiniowanie projektu budżetu miasta na 2013 rok w działach merytorycznie podległych Komisji druk nr 420. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych – druk nr 414, 414 A 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża, terenów położonych w rejonie ulic: Wojska Polskiego, Polnej i Łukasińskiego – obszar P 8 – druk nr 412, 412 A. 5. Informacja o pozyskanych środkach zewnętrznych na inwestycje w 2012 r. – druk nr 419, 419 A. 6. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Łomża – druk nr 410, 410 A 7. Sprawy różne.
czwartek, 28 lut 2013 08:13

Protokół nr 19/12 z dnia 29 października 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Zaproponował, aby ostatni punkt porządku obrad przenieść i omówić po przyjęciu protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie przyjęła poprawkę zgłoszoną przez Przewodniczącego Komisji, a następnie 6 głosami za jednogłośnie porządek posiedzenia wraz z przyjętą poprawka j/n: 1. Przyjęcie protokołu nr 18/12 z dnia 25 września 2012 r. 2. Sprawy różne. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2013 rok – druk nr 398, 398 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie utworzenia spółki z o.o. miasta Łomża „Park Przemysłowy Łomża”– druk nr 394, 394 A.
piątek, 23 lis 2012 08:54

Protokół nr 18/12 z dnia 25 września 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył Pan Maciej Głaz – Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek posiedzenia Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 17/12 z dnia 28 sierpnia 2012 r. 2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta Łomża za I półrocze 2012 r. - druk nr 374. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia założeń polityki społeczno-gospodarczej miasta Łomża na 2013 rok – druk nr 377, 377 A. 4. Sprawy różne.
piątek, 23 lis 2012 08:52

Prorokół nr 17/12 z dnia 28 sierpnia 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 16/12 z dnia 15 maja 2012 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miasta Łomża (rejon ulic: Wojska Polskiego, Poznańskiej i projektowanej ulicy stanowiącej przedłużenie ulicy Meblowej) - druk nr 369, 369A. 3. Informacja dotycząca wniosków złożonych przez Wydział Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych UM w Łomży do funduszy zewnętrznych w 2011 i 2012 roku – druk nr 333. 4. Sprawy różne.
czwartek, 11 paź 2012 08:05

Protokół nr 16/12 z dnia 15 maja 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 15/12 z dnia 19 kwietnia 2012 r. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Łomży w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010-2018 – druk nr 313, 313 A. 3. Informacja z realizacji zadań strategicznych wynikających ze „Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Łomża do 2020 roku” za 2011 rok – druk nr 320 4. Sprawy różne.
czwartek, 11 paź 2012 08:02

Protokół nr 15/12 z dnia 19 kwietnia 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Radny Zbigniew Lipski zaproponował, aby pkt 2 porządku przenieść w miejsce pkt-u 5 przed sprawami różnymi. Andrzej Kiełczewski – Naczelnik WRF poprosił o uzupełnienie porządku obrad o pkt - zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Łomży w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010-2018 - druk nr 308 A. Zaproponował również, aby połączyć rozpatrzenie zaproponowanego w chwili obecnej projektu uchwały z projektem uchwały zawartym w druku nr 293 A. Przedłożył przygotowany projekt uchwały uwzględniający zmiany zawarte w druku nr 293 A i 308 A. Przewodniczący Komisji odnosząc się do propozycji Naczelnika WRF stwierdził, że rozpatrywanie jednego projektu uchwały uwzględniającego załączniki z projektów uchwał o nr druku 293 A i 308 A jest jak najbardziej zasadne, a nawet konieczne, ponieważ dotyczy tego samego zagadnienia. Innych uwag nie wniesiono. Komisja w wyniku głosowania 5 głosami za – przyjęła następujący porządek obrad wraz z zaproponowanymi zmianami: 1. Przyjęcie protokołu nr 14/12 z dnia 13 marca 2012 r. 2. Informacja z realizacji Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010-2018 w odniesieniu do 2011 roku – druk nr 294. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Rady Miejskiej Łomży w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010-2018 – druk nr 311, 311 A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia miasta Łomża do porozumienia dotyczącego budowy na terenie miasta Łomży miasteczka ruchu drogowego, w ramach projektu „Budujemy miasteczka ruchu drogowego”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, priorytet VIII. Bezpieczeństwo transportu i krajowe sieci transportowe, działanie 8.1 bezpieczeństwo ruchu drogowego - druk nr 301, 301 A 5. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2011 rok - druk nr 289 6. Sprawy różne.
poniedziałek, 21 maj 2012 08:51

Protokół nr 14/12 z dnia 13 marca 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Andrzej Kiełczewski – Naczelnik WRF poprosił o uzupełnienie porządku obrad o pkt - zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przejęcia „Koncepcji Parku Przemysłowego Łomża” funkcjonującego na obszarze miasta Łomża. Innych uwag nie zgłoszono. Komisja w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie, uzupełniła porządek obrad o powyższy pkt. Następnie Komisja w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad wraz z poprawką: 1. Przyjęcie protokołu nr 12/12 z dnia 23 stycznia 2012 r. oraz protokołu nr 13/12 z dnia 27 lutego 2012 r. 2. Przyjęcie bieżącej informacji Prezydenta Miasta na temat przygotowań i realizacji planów zagospodarowania przestrzennego miasta Łomży. 3. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży – druk nr 229/1, 229A. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przejęcia „Koncepcji Parku Przemysłowego Łomża” funkcjonującego na obszarze miasta Łomża – druk nr 286, 286 A. 5. Sprawy różne.
czwartek, 26 kwi 2012 12:55

Protokół nr 13/12 z dnia 27 lutego 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Radny Andrzej Grzymała zaproponował uzupełnienie porządku posiedzenia o punkt dot. projektu uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży. Uzasadniając wyjaśnił, że uchwała procedowana jest od miesiąca grudnia ubiegłego roku. Z przyczyn czasami niezależnych od radnych jest zdejmowana z porządku kolejnych sesji. Jego zdaniem Komisja powinna ponownie zająć się tematem w związku z otrzymaną opinią prawną dot. w/w projektu uchwały, sporządzoną przez niezależną kancelarię prawniczą i wnioskować do Rady Miejskiej o uzupełnienie porządku obrad najbliższej sesji o podjęcie tej uchwały. Komisja, w wyniku głosowania 6 głosami za, przy braku głosów przeciw i 2 głosach wstrzymujących, przyjęła propozycję radnego Grzymały. W dalszej części Komisja, w wyniku głosowania 8 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad wraz z poprawką: 1. Przyjęcie protokołu nr 11/12 z dnia 19 stycznia 2012 roku. 2. Analiza lokalnego rynku pracy. Zapoznanie się z formami przeciwdziałania bezrobociu i środkami na te działania na 2012 rok – druk nr 262. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża - terenów położonych przy ul. Nowogrodzkiej - Obszar P10 - druk nr 249, 249A. 4. Wniosek Komisji do Rady Miejskiej o uzupełnienie porządku obrad sesji zaplanowanej na dzień 29 lutego 2012 roku, o podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży. 5. Sprawy różne.
poniedziałek, 19 mar 2012 08:27

Protokół nr 12/12 z dnia 23 stycznia 2012 r.

W posiedzeniu Komisji uczestniczyły osoby zgodnie z załączonymi listami obecności. Posiedzenie Komisji otworzył i obradom Przewodniczył radny Andrzej Wojtkowski – Przewodniczący Komisji Sportu, Turystyki i Rekreacji. Na wstępie powitał zebranych i po zapoznaniu się z listami obecności stwierdził prawomocność obrad. Następnie poprosił o uwagi do proponowanego porządku obrad. Radny Witold Chludziński wniósł o uzupełnienie porządku obrad o punkt „Informacja na temat działalności Cechu Rzemiosł Różnych i innych przedsiębiorców w Łomży” – zgodnie z ustaleniami z poprzedniego posiedzenia Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego. Następnie poprosił o przedłożenie aktualnego projekt uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży, który będzie rozpatrywany na najbliższej sesji Rady. Radny Maciej Głaz – Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego wniósł o uzupełnienie porządku obrad komisji o punkt: „Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustanowienia Łomżyńskiej Podstrefy Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A.” – druk nr 246, 246A oraz o punkt: „Informacja nt. projektu uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży”. Następnie odnosząc się do wypowiedzi radnego Witolda Chludzińskiego wyjaśnił, że projekt uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży jest ten sam, który radni otrzymali na poprzedniej sesji, w niczym on się nie zmienił. Jest to dokument opatrzony drukiem nr 229A. Radny Zbigniew Lipski zabierając głos w tym punkcie obrad stwierdził, że nie wyobraża sobie procedowania nad projektem uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży bez udziału w posiedzeniu komisji radcy prawnego. Przewodniczący obrad wyjaśnił, że radca prawny otrzymał zaproszenie na posiedzenie komisji. Poinformował Biuro Rady, że nie może w dzisiejszym posiedzeniu komisji uczestniczyć. Radny Zbigniew Lipski kontynuując wypowiedź stwierdził, że radca prawny uczestniczył w ostatnim posiedzeniu Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, na którym w związku ze stanowiskiem Pana radcy dot. projektu uchwały głosowanie nie odbyło się. Uważa, że w dniu dzisiejszym komisje ponownie mogą tylko nad tym projektem uchwały dyskutować. Nadal nie ma czytelnej opinii radcy w tej sprawie, więc nie widzi możliwości głosowania. Radny Maciej Głaz - Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego wyjaśnił, że rzeczywiście na poprzednim posiedzeniu komisji nie było głosowania projektu uchwały, bo takiego głosowania nie musiało być z tego względu, że komisja nie ingerowała w projekt uchwały, a tylko i wyłącznie w uzasadnienie wniosku. W głosowaniu komisja przyjęła rozszerzone uzasadnienia wniosku do projektu uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży i ustaliła, że na dzisiejszym posiedzeniu komisje przedyskutują i podejmą decyzję czy będą wnioskować o zdjęcie tego punktu z porządku obrad najbliższej sesji, czy nie. Więcej uwag do porządku dziennego nie zgłoszono. W wyniku głosowania komisje jednogłośnie – Komisja Sportu, Turystyki i Rekreacji /7 głosami za/, Komisja Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego /8 głosami za/ przyjęły następujący porządek obrad: 1. Prezentacja działalności Federacji na rzecz rewitalizacji gospodarczej i turystycznej Łomżyńskiej Starówki pn. „Gościnna Starówka” 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie ustanowienia Łomżyńskiej Podstrefy Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. 3. Informacja na temat działalności Cechu Rzemiosł Różnych i innych przedsiębiorców w Łomży 4. Informacja dot. projektu uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży 5. Przyjęcie protokołu nr 16/2011 z poprzedniego posiedzenia Komisji Sportu, Turystyki i Rekreacji 6. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Sportu, Turystyki i Rekreacji za 2011 rok 7. Informacja o przygotowaniu wypoczynku dzieci i młodzieży w czasie ferii zimowych 2012
poniedziałek, 19 mar 2012 08:21

Protokół nr 11/12 z dnia 19 stycznia 2012 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Uwag nie zgłoszono. Komisja w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 10/11 z dnia 28 grudnia 2011 roku. 2. Uzupełnienie wniosku (uzasadnienia) o podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży. 3. Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego za 2011 roku 4. Sprawy różne.
poniedziałek, 19 mar 2012 08:11

Protokół nr 10/11 z dnia 28 grudnia 2011 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Uwag nie zgłoszono. Komisja w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 9/11 z dnia 5 grudnia 2011 roku. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łomży rejon Zawad Przedmieście – ul. Przykoszarowa – druk nr 233, 233 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wystąpienia przez miasto Łomża ze Związku Miast Polskich. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wystąpienia przez miasto Łomża ze Stowarzyszenia Zdrowych Miasta Polskich 5. Przyjęcie planu pracy Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego oraz propozycji tematów do planu pracy Rady Miejskiej Łomży na 2012 rok. 6. Sprawy różne.
piątek, 3 lut 2012 11:04

Protokół nr 9/11 z dnia 5 grudnia 2011 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Radny Witold Chludziński zaproponował zmianę kolejności punktów porządku obrad polegająca na przeniesieniu pkt-u3 w miejsce pkt-u 2. Innych uwag nie zgłoszono. Komisja w wyniku głosowania 9 głosami za – jednogłośnie, przyjęła zgłoszoną poprawkę, a następnie jednogłośnie – 9 głosami za przyjęła następujący porządek obrad wraz z poprawką: 1. Przyjęcie protokołu nr 8/11 z dnia 24 października 2011 roku 2. Analiza lokalnego rynku pracy za 2011 rok i prognozy na rok 2012 (sytuacja i formy przeciwdziałania bezrobociu). 3. Zaopiniowanie projektu budżetu miasta na 2012 rok w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 205 4. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr 164/XXVII/04 z dnia 25 lutego 2004 roku w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży. 5. Sprawy różne.
czwartek, 29 gru 2011 11:33

Protokół nr 8/11 z dnia 24 października 2011 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 7/11 z dnia 22 września 2011 roku. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr 493/LXVII/10 z dnia 29 września 2010 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomży na lata 2010-2018 - druk nr 183, 183A . 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie aplikowania przez miasto Łomża o środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8,3 – przeciwdziałanie wykluczaniu cyfrowemu – elnclusion, na realizację projektu pod nazwą „Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża – etap II” i zabezpieczenia niezbędnych środków finansowych w budżecie miasta Łomży - druk nr 187, 187A. 4. Sprawy różne.
piątek, 23 gru 2011 07:50

Protokół nr 7/11 z dnia 22 wrzesnia 2011 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 6/11 z dnia 12 września 2011 roku. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcie założeń polityki społeczno – gospodarczej na rok 2012 - druk nr 164, 164A . 3. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej Uchwałę Nr 493/LXVII/10 Rady Miejskiej Łomży z dnia 29 września 2010 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Miasta Łomża na lata 2010 - 2018 - druk nr 163, 163A. 4. Sprawy różne.
czwartek, 10 lis 2011 07:40

Protokół nr 6/11 z dnia 12 września 2011 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Zaproponował przeniesienie pkt-u 6 w miejsce pkt-u 4 porządku obrad. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 5 głosami za – jednogłośnie, przyjęła poprawkę zgłoszoną przez Przewodniczącego Komisji, a następnie 5 głosami za – jednogłośnie, następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 5/11 z dnia 9 maja 2011 roku. 2. Analiza wykonania budżetu miasta za I półrocze 2011 roku – druk nr 150. 3. Ocena realizacji inwestycji z udziałem środków zewnętrznych. 4. Rozpatrzenie informacji Prezydenta Miasta na temat złożonych wniosków do funduszy zewnętrznych i programów operacyjnych. 5. Rozpatrzenie bieżącej informacji Prezydenta Miasta w sprawie terminów opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża. 6. Analiza programu promocji miasta Łomża. 7. Sprawy różne. - rozpatrzenie pisma Pana Zbigniewa Getek.
poniedziałek, 26 wrz 2011 13:42

Protokół nr 5/11 z dnia 9 maja 2011 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Zaproponował uzupełnienie porządku obrad o informację z realizacji zadań strategicznych w „Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Łomża do 2020 r.” za 2010 rok. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 4/11 z dnia 19 kwietnia 2011 roku. 2. Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2010 rok w działach merytorycznie podległych Komisji – druk nr 71. 3. Analiza sposobu przydzielania i ubiegania się o koncesję na sprzedaż alkoholu przez lokalnych i zewnętrznych przedsiębiorców. 4. Informacja z realizacji zadań strategicznych w „Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Łomża do 2020 r.” za 2010 rok. 5. Sprawy różne.
piątek, 16 wrz 2011 08:26

Protokół nr 4/11 z dnia 19 kwietnia 2011 r.

W posiedzeniu udział wzięły osoby zgodnie z załączoną listą obecności. Członkowie Komisji nieobecni na posiedzeniu: 1. Bogumiła Olbryś Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 3/11 z dnia 29 marca 2011 roku. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża – terenów położonych przy ul. Nowogrodzkiej – rejon byłej Targowicy Miejskiej – druk nr 914, 914 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia Miasta Łomża do realizacji projektu partnerskiego pn. „Współpraca Szczytna, Łomży i Międzyrzeca Podlaskiego na rzecz rozwoju markowej turystyki miejskiej w Polsce Wschodniej” wnioskowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013- druk nr 87, 87 A. 4. Sprawy różne.
środa, 11 maj 2011 13:09

Protokół nr 3/11 z dnia 29 marca 2011 r.

W posiedzeniu udział wzięły osoby zgodnie z załączoną listą obecności. Członkowie Komisji nieobecni na posiedzeniu: 1. Bogumiła Olbryś Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Zaproponował uzupełnienie porządku obrad o 2 punkty dot. podjęcia uchwał w sprawie projektów partnerskich oraz przeniesienie pkt-u dot. zmiany m.p.z.p – obszar P8 przed tematami ujętymi w porządku obrad jako pkt –y 2 i 3. Poprosił o uwagi do zaproponowanego porządku obrad. Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie, przyjęła zaproponowane zmiany do porządku posiedzenia, a następnie w wyniku głosowania 7 głosami za – jednogłośnie przyjęła porządek obrad wraz z poprawkami: 1. Przyjęcie protokołu nr 2/11 z dnia 9 lutego 2011 roku. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji projektu partnerskiego pn. „Łomża i Szczytno ważnymi ośrodkami rozwoju gospodarczego Polski Wschodniej” wnioskowanego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 – druk nr 69, 69 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji projektu pn. „SUMMA – Zrównoważona mobilność w małych i średnich miastach” wnioskowanego w ramach Programu CIVITAS Plus II – druk nr 69, 69 B. 4. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża terenów położonych w rejonie ulic: Wojska Polskiego, Polnej i Łukasińskiego – Obszar P8 - druk nr 59, 59A. 5. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Łomży - druk nr 56, 56A . 6. Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa) przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży jak i w miejscu sprzedaży druk nr 57, 57A. 7. Sprawozdanie z realizacji zadań wynikających ze „Strategii Promocji Gospodarczej Miasta Łomży 2005 - 2010 r.” za 2010 rok - druk nr 66. 8. Sprawy różne.
poniedziałek, 2 maj 2011 08:10

Protokół nr 2/11 z dnia 9 lutego 2011 r.

Posiedzenie Komisji otworzył i obradom przewodniczył Pan Maciej Głaz– Przewodniczący Komisji Rozwoju, Przedsiębiorczości i Zagospodarowania Przestrzennego, który po zapoznaniu się z listą obecności i stwierdzeniu quorum przedstawił porządek obrad (w załączeniu). Komisja nie wniosła uwag i w wyniku głosowania 6 głosami za – jednogłośnie, przyjęła następujący porządek obrad: 1. Przyjęcie protokołu nr 1/11 z dnia 10 stycznia 2011 roku. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łomża – terenów Osiedla Łomżyca położonych pomiędzy ulicami: Wojska Polskiego, Spokojną, Piłsudskiego i rzeczką Łomżyczką – obszar P7 - druk nr 29, 29 A. 3. Sprawy różne: - pismo Lidl Polska Sp. z o.o. z dnia 12.12.2010 r. w sprawie zwiększenia limitu punktów sprzedaży napojów alkoholowych, - pismo Jadwigi Serafin zam. Łomża ul. Farna 9 z dnia 11.01.2011 r. w sprawie zmiany warunków decydujących o wydaniu koncesji na alkohol, a tym samym stworzenia możliwości podawania napojów alkoholowych w nowo tworzonym lokalu na Starówce.
piątek, 1 kwi 2011 10:11

Protokół nr 1/11 z dnia 10 stycznia 2011 r.

Porządek posiedzenia: 1. Informacja na temat realizacji bulwarów nadnarwiańskich. 2. Zaopiniowanie projektu budżetu miasta na 2011 rok – druk nr 1, 1/1, 1 A. 3. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Łomża na lata 2011 – 2014 - druk nr 2, 2 A. 4. Propozycje tematów do planu pracy Komisji na 2011 rok. 5. Sprawy różne.
piątek, 4 mar 2011 08:55
Banner Cyfrowy Urząd Podawczy
Banner ePUAP
Banner Wojewódzki Biuletyn Informacji Publicznej
Banner Główny Biuletyn Informacji Publicznej