Urząd Miejski w Łomży zaprasza osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej do korzystania z sali konferencyjnej.
Wydział Organizacji i Obsługi Urzędu Miejskiego w Łomży uprzejmie informuje, że zasady wynajmu sali konferencyjnej w Urzędzie Miejskim w Łomży (budynek Ratusza) określa Zarządzenie Prezydenta Miasta Łomży Nr 199/2011 z dnia 14 września 2011 r.
Opis sali konferencyjnej
Dane ogólne:
- powierzchnia ogólna – ok 116,5 m2 (sala konferencyjna składa się z dwóch części – większa ma około 92 m2 (1370 cm długości i 690 cm szerokości minus wybrzuszenie na końcu sali), mniejsza ma około 24,5 m2 (720 cm długości i 340 cm szerokości),
- ilość miejsc – w całej sali (połączona część mała i duża) jest 89 szt. krzeseł,
- na małej sali przy stole zmieści się 16 krzeseł plus 15 krzeseł pod oknem,
- na dużej sali, przy ustawieniu stołu w "zamknięty krąg" można ustawić 38 krzeseł. Przy ustawieniu stołu w podkowę i ustawieniu krzeseł po obu stronach stołu zmieści się 60 szt. krzeseł. Do tego można doliczyć 21 krzeseł na końcu sali, z których 7 nie ma dostępu do jakiegokolwiek stołu (stoją pod ścianą),
- po wyniesieniu stołów (14 sztuk) z sali, szacuję, że na całej powierzchni można ustawić około 150 krzeseł,
- przy podziale sali na dwie części wejście na większą odbywa się przez salę mniejszą.
Wyposażenie stałe:
- projektor multimedialny,
- internet (stacjonarny z kabla oraz Wi-Fi),
- ekran rozwijany stały,
- zaciemnienie sali,
- nagłośnienie (mikrofony stacjonarne i przenośne),
- klimatyzacja,
- toalety.
Informacje dodatkowe:
- sala znajduje się na drugim piętrze,
- ułatwienia dla osób niepełnosprawnych (dojazd bezpośredni do budynku od strony parkingu, wejście główne wyposażone w schodołaz, wewnątrz budynku winda dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- możliwość zorganizowania cateringu lub pełnego posiłku (w budynku znajduje się bufet),
- możliwość wynajęcia sali na godziny lub na całe dni.
Cennik:
1. Sala konferencyjna - opłata naliczana za godzinę - 60 zł/godz.
2. Rzutnik multimedialny - opłata ryczałtowa jednorazowa - 100 zł/dzień
3. Dostęp do internetu - opłata ryczałtowa jednorazowa - 50 zł/dzień
4. Nagłośnienie - opłata ryczałtowa jednorazowa -50 zł/dzień
ZOBACZ FOTOGALERIĘ
Określone powyżej ceny są wartościami brutto (zawierają VAT) i obejmują koszty mediów
(woda, energia elektryczna, ogrzewanie).
Co zrobić, by wynająć salę konferencyjną?
W celu wynajęcia sali konferencyjnej należy dokonać uprzedniej rezerwacji pod numerem telefonu 86 215 67 00
i złożyć pisemny wniosek o wynajem sali.
Wnioski można przesyłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Łomży, Stary Rynek 14, 18-400 Łomża,
e-mail: ratusz@um.lomza.pl
lub składać osobiście w Punkcie Obsługi Mieszkańców na parterze Urzędu Miejskiego w Łomży.
Wnioski do pobrania :
Zarządzenie z wnioskiem o wynajęcie sali konferencyjnej w Urzędzie Miejskim w Łomży
1. wniosek o wynajem sali konferencyjnej
2. wniosek o odstąpienie od zasad wynajmu sali konferencyjnej