Urząd Miejski w Łomży, we współpracy z firmą Instytut Badawczy IPC, prowadzi badania mające na celu określenie poziomu satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego pod kątem spełnienia potrzeb i oczekiwań interesariuszy. Badanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Łomża – Miasto, w którym żyję i pracuję”, finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021.
Zasadniczym celem jest określenie mocnych i słabych stron Urzędu, zauważanych przez Interesantów trudności i pożądanych zmian w sposobie pracy UM. Dane pozyskane podczas badania posłużą działaniom mających na celu podniesienie jakości i poziomu świadczonych usług przez Urząd Miejski w Łomży.
Badanie satysfakcji klientów prowadzone będzie w dniach 5-9 czerwca 2023 r. w formie indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych przez ankieterów IPC. Będzie można ich spotkać w Urzędzie Miejskim, jednostkach podległych oraz ulicach miasta.
A survey of customer satisfaction levels
The City Hall in Lomza, in cooperation with the IPC Research Institute, is conducting a survey to determine the level of satisfaction of the City Hall's customers in terms of meeting the needs and expectations of the people involved. The survey is being carried out as part of the project titled ‘Lomza - The city where I live and work’, financed by the Norwegian Financial Mechanism 2014-2021
The main objective is to identify the strengths and weaknesses of the City Hall, the difficulties noticed by people and the desired changes in the way the City Hall works. The data obtained during the survey will be used for activities designed to improve the quality and level of services provided by the City Hall in Lomza.
The customer satisfaction survey will be carried out from 5th to 9th of June, 2023 in the form of individual questionnaire surveys conducted by IPC interviewers. They will be available at the City Hall, its units and on the streets of the city.