Konsultacje będą trwały od 27 marca do 6 maja 2024 r. i będą dotyczyły projektu uchwały Rady Miejskiej Łomży w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, której treść dostępna jest w załączniku na dole artykułu.
Serdecznie zapraszamy do czynnego udziału we wszystkich trzech planowanych formach konsultacyjnych, a w szczególności
w dniu 17 kwietnia 2024 r., w godz. 16:00-19:00, w Hali Kultury, Stary Rynek 6
w warsztatach z udziałem Prezydenta lub Zastępcy Prezydenta Miasta, umożliwiających omówienie propozycji zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji, a także przedstawienie uwag, opinii i propozycji.
Uwagi do projektu uchwały Rady Miejskiej Łomży w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji można również składać:
– drogą elektroniczną na adres e-mail: rewitalizacja@um.lomza.pl;
– drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Łomży, Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, z dopiskiem „Rewitalizacja”;
– bezpośrednio do Punktu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Łomży, Stary Rynek 14, w godzinach pracy Urzędu.
Zaproszenie skierowane jest do wszystkich zainteresowanych przedmiotem konsultacji mieszkańców Miasta Łomża oraz organizacji pozarządowych, podmiotów gospodarczych, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych i innych zainteresowanych podmiotów z terenu Miasta Łomża.
Z przebiegu konsultacji zostanie sporządzony raport, który po ich zakończeniu będzie opublikowany na stronie internetowej Miasta Łomża – www.lomza.pl.