Miasto dofinansuje usuwanie azbestu

Strona główna » Aktualności

Miasto dofinansuje usuwanie azbestu

Wzorem lat ubiegłych, Urząd Miejski w Łomży rozpoczyna przyjmowanie wniosków o dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem odpadów zawierających azbest z terenu miasta Łomża w roku 2013. Dofinansowane będą zadania z zakresu demontażu, odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.

Warunkiem pokrycia części kosztów w/w prac jest złożenie w Urzędzie Miejskim w Łomży /osobiście  bądź  przesłanie  za  pośrednictwem  poczty na adres:  18-400 Łomża, Stary Rynek 14/ 
w terminie do 15 listopada 2012 roku prawidłowo wypełnionego wniosku.
Przyjmowane będą wnioski dotyczące obiektów, których właścicielami są osoby fizyczne- nie będące przedsiębiorcami, (również wspólnoty mieszkaniowe oraz obiekty miejskie).

Formularze wniosków dostępne są w Urzędzie Miejskim /stanowisko ds. Obsługi Mieszkańców/  oraz  w  Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa pok. nr 103 a także na stronach internetowych Urzędu  /Biuletyn Informacji Publicznej – w zakładkach : komunikaty 2012 oraz informacje o ochronie środowiska pod adresem :  www.lomza.pl/bip

Dodatkowe  informacje  można  uzyskać  w  Referacie Ochrony Środowiska  UM w  Łomży
tel.  /86/ 215 67 94.

2012-07-27 11:54 Opublikował: Anna Księżyk-Chojnacka

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED