Remont w celu poprawy jakości obsługi

Strona główna » Aktualności

Remont w celu poprawy jakości obsługi

Remont w celu poprawy jakości obsługi
pokój ewidencji ludności w łomżyńskim Urzędzie Miejskim
W ramach usprawnienia pracy Urzędu Miejskiego, jeden z pokoi na parterze Ratusza, w którym aktualnie mieści się ewidencja ludności, zostanie przebudowany na tzw. „salę operacyjną” przeznaczoną do obsługi mieszkańców w zakresie wydawania prawa jazdy, dowodów osobistych, spraw meldunkowych oraz działalności gospodarczej. Modernizacja będzie polegała głównie na przebudowie ściany i przeszkleniu stanowisk pracy bezpośrednio obsługujących klientów. Wymieniona zostanie posadzka, oświetlenie oraz odświeżone zostaną ściany. Przebudowa parteru ma „otworzyć” stanowiska bezpośredniej obsługi interesantów.

Dzięki planowanej przebudowie wygenerowane zostaną dodatkowe stanowiska obsługi bezpośredniej w celu zminimalizowania powstawania kolejek do stanowisk merytorycznych. Oferty w przetargu na przebudowę pokoju nr 1 można składać do 6 września, zaś zakończenie remontu planowane jest w połowie listopada br. Na czas prowadzenia prac remontowych, które powinny rozpocząć się po wyłonieniu wykonawcy w drugiej połowie września, osoby pracujące w przebudowywanym pomieszczeniu zostaną przeniesione do pokoi numer 2 i 5 znajdujących się na parterze Urzędu.
Za wszelkie utrudnienia i niedogodności już teraz przepraszamy mieszkańców, prosimy o wyrozumiałość wyrażając jednocześnie nadzieję, że rekompensatą tych utrudnień po remoncie, będzie podniesienie jakości obsługi w łomżyńskim magistracie.

2012-08-22 15:02 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED