Raport z badania poziomu satysfakcji Klientów Urzędu Miejskiego w Łomży
W dniach 22 – 26 października przeprowadzone zostało badanie poziomu satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Łomży. Jego celem było określenie stopnia zadowolenia klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd, jak i oczekiwań związanych z zaspokojeniem ich potrzeb. Zorganizowane zostało w ramach Procedury badania i monitorowania poziomu satysfakcji Klienta w Urzędzie Miejskim w Łomży, opracowanej i wdrożonej w ramach projektu „Akademia Profesjonalnego Urzędnika”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Analizę satysfakcji klienta Urzędu Miejskiego w Łomży, przygotowaną w oparciu o powyższe badanie ankietowe, prezentujemy w załączeniu.
2012-11-05 14:59 Opublikował: Lukasz Czech