Raport z badania poziomu satysfakcji Klientów Urzędu Miejskiego w Łomży

Strona główna » Aktualności

Raport z badania poziomu satysfakcji Klientów Urzędu Miejskiego w Łomży

W dniach 22 – 26 października przeprowadzone zostało badanie poziomu satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Łomży. Jego celem było określenie stopnia zadowolenia klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd, jak i oczekiwań związanych z zaspokojeniem ich potrzeb. Zorganizowane zostało w ramach Procedury badania i monitorowania poziomu satysfakcji Klienta w Urzędzie Miejskim w Łomży, opracowanej i wdrożonej w ramach projektu „Akademia Profesjonalnego Urzędnika”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Analizę satysfakcji klienta Urzędu Miejskiego w Łomży, przygotowaną w oparciu o powyższe badanie ankietowe, prezentujemy w załączeniu.

2012-11-05 14:59 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED