Informacja dotycząca wymagań wobec kandydatów do pracy w Lokalnym Punkcie Informacyjnym

Strona główna » Aktualności

Informacja dotycząca wymagań wobec kandydatów do pracy w Lokalnym Punkcie Informacyjnym

W związku z pytaniami dotyczącymi wysokich wymagań wobec kandydatów na stanowisko podinspektora – konsultanta w Lokalnym Punkcie Informacyjnym przy Wydziale Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych informujemy, że Punkt działa w ramach realizacji „Porozumienia w sprawie funkcjonowania Lokalnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Mieście Łomża”, zawartego pomiędzy Województwem Podlaskim i Miastem Łomża. Porozumienie to określa m.in. warunki zatrudnienia pracowników Punktu.

Zgodnie z porozumieniem, w Lokalnym Punkcie Informacyjnym zatrudnionych ma być dwóch konsultantów w wymiarze dwóch pełnych etatów. Określa ono dokładnie warunki, jakie muszą spełnić kandydaci na pracowników Punktu, a są nimi: -wykształcenie wyższe (lub osoba w trakcie jego zdobywania) -szeroka wiedza z zakresu Funduszy Europejskich i obsługi klienta.

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego określa w porozumieniu, że każdy konsultant musi odbyć rocznie minimum dwa szkolenia pogłębiające wiedzę z zakresu Funduszy Europejskich. Minimum jedno szkolenie jest organizowane przez Województwo, pozostałe przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Ponadto wiedza zatrudnionych konsultantów musi być sprawdzania testem wiedzy i kompetencji minimum raz w roku. 

Ogłoszony przez Prezydenta Łomży nabór na stanowisko podinspektora-konsultanta uwzględnia wymogi dotyczące kwalifikacji kandydatów określone przez Województwo Podlaskie.

Ogłoszenie o naborze na jedno stanowisko konsultanta dostępne jest pod linkiem:

http://www.lomza.pl/bip/zalaczniki/art/130606134728.pdf

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007 – 2013 we współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego.

2013-06-07 10:09 Opublikował: Anna Księżyk-Chojnacka

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED