Zgodnie z porozumieniem, w Lokalnym Punkcie Informacyjnym zatrudnionych ma być dwóch konsultantów w wymiarze dwóch pełnych etatów. Określa ono dokładnie warunki, jakie muszą spełnić kandydaci na pracowników Punktu, a są nimi: -wykształcenie wyższe (lub osoba w trakcie jego zdobywania) -szeroka wiedza z zakresu Funduszy Europejskich i obsługi klienta.
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego określa w porozumieniu, że każdy konsultant musi odbyć rocznie minimum dwa szkolenia pogłębiające wiedzę z zakresu Funduszy Europejskich. Minimum jedno szkolenie jest organizowane przez Województwo, pozostałe przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Ponadto wiedza zatrudnionych konsultantów musi być sprawdzania testem wiedzy i kompetencji minimum raz w roku.
Ogłoszony przez Prezydenta Łomży nabór na stanowisko podinspektora-konsultanta uwzględnia wymogi dotyczące kwalifikacji kandydatów określone przez Województwo Podlaskie.
Ogłoszenie o naborze na jedno stanowisko konsultanta dostępne jest pod linkiem:
http://www.lomza.pl/bip/zalaczniki/art/130606134728.pdf
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007 – 2013 we współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego.