I) Opis obowiązków na stanowisku ds. gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i Miasta na Prawach Powiatu:
1) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości Skarbu Państwa i Miasta Łomża na Prawach Powiatu (w tym: sprzedaż, nabycie, zamiana, oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości, przekazywanie nieruchomości w użytkowanie, użyczenie, najem lub dzierżawę, opłaty za użytkowanie wieczyste, trwały zarząd),
2) przygotowywanie decyzji i zarządzeń, a także innych rozstrzygnięć Prezydenta, wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej, związanych z gospodarowaniem nieruchomości Skarbu Państwa.
II) Opis obowiązków na stanowisku ds. sprzedaży, wykupów i wywłaszczeń nieruchomości:
1) nabywanie nieruchomości na rzecz Miasta w drodze wykupu, zamiany, darowizny, pod realizację inwestycji miejskich,
2) sprzedaż i przekazywanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości z gminnego zasobu nieruchomości w drodze bezprzetargowej, w tym lokali komunalnych, ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości Miasta Łomża, Skarbu Państwa i Powiatu,
3) przygotowanie i prowadzenie procesów wywłaszczeniowych i odszkodowawczych oraz zwrotu wywłaszczonych nieruchomości.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV i listu motywacyjnego drogą mailową na adres ratusz@um.lomza.pl, w tytule wpisując „Oferta – stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i Miasta na prawach Powiatu” lub „Oferta - stanowisko ds. sprzedaży, wykupów i wywłaszczeń nieruchomości”. Na zgłoszenia czekamy do 2 kwietnia br. do godziny 10.00.