Ankiety w formie papierowej wyłożone są przy Punkcie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego (parter przy głównym wejściu do Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 14). Wypełnioną ankietę należy wrzucić do urny przy Punkcie Obsługi Mieszkańców. Wypełnioną i zeskanowaną ankietę można również wysłać drogą mailową na adres: konsultacje@um.lomza.pl. Można ją także pobrać --->TUTAJ<---
W raporcie z konsultacji dotyczących funkcjonowania Straży Miejskiej w Łomży przedstawione zostaną informacje zebrane z ankiet, opinie Młodzieżowej Rady Miasta, Łomżyńskiej Społecznej Rady Seniorów, Łomżyńskiej Społecznej Rady ds. Osób z Niepełnosprawnością oraz Rad Osiedli. Znajdzie się w nim również informacja z otwartego spotkania dla mieszkańców z udziałem ekspertów, które miało miejsce 20 stycznia w Domku Pastora.
Czym zajmują się strażnicy można poczytać --->TUTAJ<---