Projekt umożliwi załatwienie większości spraw urzędowych 24 godziny na dobę i przez siedem dni w tygodniu, bez konieczności wychodzenia z domu. - W XXI wieku, kiedy każdy mieszkaniec może np. robić zakupy przez internet, powinien także móc wiele spraw w urzędzie załatwić w ten sposób. Cieszymy się, że w ramach tego projektu nasi mieszkańcy będą mogli z tego skorzystać – mówi zastępca prezydenta Andrzej Stypułkowski. Mieszkańcy Łomży część spraw załatwią w całości elektronicznie, wśród których znajdują się miedzy innymi opłaty i deklaracje podatku leśnego, od nieruchomości, informacja o stanie rozliczeń mieszkańca czy przedsiębiorcy. Drogą elektroniczną będzie też można uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami za nieruchomości, czy złożyć wniosek o zwrot podatku akcyzowego. Aplikacje oferujące e-usługi będą przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Cały projekt otrzymał ponad 6,7 mln zł dofinansowania. Obok Miasta Łomża i Województwa Podlaskiego dofinansowanie otrzymały miasta Bielsk Podlaski i Grajewo oraz gminy Kolno, Krasnopol, Łomża, Milejczyce, Nowe Piekuty, Siemiatycze, Sokółka, Suchowola, Suwałki.