Oznacza to, że podmioty ponoszące opłaty z tytułu zmniejszonej retencji składają oświadczenia wójtowi, burmistrzowi, prezydentowi miasta za każdy kwartał w terminie 30 dni od dnia ostatniego dnia kwartału tj. za 2020 rok natomiast kolejno:
I kwartał 1 – 30 kwietnia,
II kwartał 1-31 lipca,
III kwartał 1- 31 października
oraz IV kwartał do 15 stycznia 2021 roku.
Oświadczenie należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Łomży, Plac Stary Rynek 14 lub złożyć osobiście w Biurze Podawczym na parterze Urzędu.
Po uzyskaniu i zweryfikowaniu danych spełniających warunek naliczenia ww. opłaty Urząd prześle stosowną informację o jej uiszczeniu, zawierającą także sposób jej obliczenia. Wniesienie opłaty powinno nastąpić w terminie 14 dni od dnia, w którym doręczono informację, na rachunek bankowy Urzędu Miasta, wskazany w informacji.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikiem Referatu Ochrony Środowiska pod nr telefonu 86 2156792.
Wzór oświadczenia w załączeniu.