Czy naprawdę taka kosztowna promocja?

Strona główna » Media » Sprostowania i polemiki

Czy naprawdę taka kosztowna promocja?

W związku z artykułem „Kosztowna promocja”, który ukazał się 13 maja 2016 r. na portalu 4lomza.pl informujemy, że obecnie w Wydziale Komunikacji Medialnej i Promocji Urzędu Miejskiego w Łomży na stanowiskach urzędniczych pracują cztery osoby. Dodatkowo jedna osoba zatrudniona jest jako pomoc administracyjna, a jedna odbywa staż finansowany ze środków Urzędu Pracy. Liczba osób zajmujących się wykonywaniem zadań przypisanych do zakresu obowiązków Wydziału nie odbiega od liczby osób, które je realizowały w minionych latach.

Wydział Komunikacji Medialnej i Promocji został utworzony w sierpniu ub.r. W jego skład wchodzą osoby zajmujące się promocją miasta oraz kontaktami z mediami. We wcześniejszej strukturze Urzędu Miejskiego (w tym w poprzednich kadencjach), tego typu sprawami zajmowały się zawsze co najmniej cztery osoby zatrudnione na stanowiskach urzędniczych. Były one jednak przypisane do różnych wydziałów. Przed ostatnią reorganizacją struktury Urzędu Miejskiego osoby odpowiedzialne za kontakt z mediami były pracownikami Wydziału Organizacji i Obsługi, zaś osoby odpowiedzialne za Promocję Miasta  były zatrudnione w Wydziale Kultury, Promocji i Sportu.
Warto również zwrócić uwagę, że średnie wynagrodzenie pracowników Wydziału Komunikacji Medialnej i Promocji (3583 zł brutto) nie odbiega od średniej płacy w Ratuszu, a jest nawet minimalnie niższe. Kwestie płac w Urzędzie Miejskim reguluje Obwieszczenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzenie Prezydenta Miasta Łomża z dnia 12 czerwca 2009 roku w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego z póż. zm.
Odnośnie Asystenta Prezydenta należy zwrócić uwagę, że nie jest on pracownikiem Wydziału Komunikacji Medialnej i Promocji. Osoby ze środowiska dziennikarskiego na stanowiskach doradców lub asystentów zatrudniali również poprzednicy obecnego Prezydenta Miasta.

2016-05-13 14:30 Opublikował: Lukasz Czech

Urząd Miejski w Łomży

Stary Rynek 14; 18-400 Łomża
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
tel. 86 215 67 00
faks 86 216 45 56

Straż Miejska
ul. gen. W. Sikorskiego 176A
tel. 86 215 67 56 / 57 / 58

Konto UM do uiszczania opłat skarbowych

VeloBank S.A. nr
66 1560 0013 2294 6771 7000 0007


Copyright @ 2011 Urząd Miejski w Łomży!
Projekt i wykonanie SPEED